Translate

sobota, 26 lipca 2014

Mario Mandzukić: jestem bardzo podobny do Simeone

 

Chorwacki napastnik od nowego sezonu będzie piłkarzem Atletico Madryt. Po przyjściu Roberta Lewandowskiego, Mario Mandzukić zdecydował się opuścić Bayern Monachium i teraz ma zamiar podbić ligę hiszpańską. - Mój świat i moja teraźniejszość są teraz w Hiszpanii. Muszę tylko trenować i wygrywać - mówi wicekról strzelców ostatniego sezonu Bundesligi.
Na Estadio Vicente Calderon Mandzukić będzie występował z numerem "9". Mario kosztował 22 miliony euro i w ataku zespołu trenera Diego Simeone ma zastąpić Diego Costę. Brazylijczyk z hiszpańskim paszportem odszedł do Chelsea Londyn.
- Diego Costa jest Diego Costą, a ja jestem Mario Mandzukić. Obaj jesteśmy zawodnikami, każdy ma własny styl gry. Mam zamiar dostosować się do wszystkich instrukcji mojego nowego szkoleniowca Cholo Simeone - mówił Mandzukić.

- Oczywiście, jestem bardzo szczęśliwy. Diego będzie moim nowym trenerem. Doceniam go i znam jego piłkarską historię. Był wspaniałym piłkarzem, który dawał z siebie wszystko dla zespołu. Tak samo postępuje jako trener. Ma pasję piłkarską, jest oddany temu, co robi. Pod tym względem jesteśmy do siebie bardzo podobni. Nie chcę wracać do pracy pod wodzą Pepa Guardioli w Bayernie. Mój świat i moja teraźniejszość są teraz w Atletico. Muszę tylko trenować i wygrywać - dodał.

W tym sezonie 28-letni Mario będzie miał szansę wystąpić w derby Madrytu i spotkać się w nich z kolegą z reprezentacji, graczem Realu Luką Modriciem.

- Jestem bardzo zadowolony, że będę mógł się z nim zmierzyć. Oczywiście zrobię wszystko, co możliwe, aby być lepszym w tym meczu. Primiera Division rozpoczyna rozgrywki w przedostatni weekend sierpnia. Atletico zmierzy się na wyjeździe z Rayo Vallecano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz